زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی اعلام شد بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران
سرخط خبرها

اعمال قانون هزار و ۸۳۰ فقره تخلفات حادثه ساز در مشهد| ۶۸خودرو متوقف شدند (۲۱ آذرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۹۷۵۷
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
اعمال قانون هزار و ۸۳۰ فقره تخلفات حادثه ساز در مشهد| ۶۸خودرو متوقف شدند (۲۱ آذرماه ۱۴۰۲)
سرپرست پلیس راهور مشهد از اعمال قانون هزار و ۸۳۰ دستگاه خودروی متخلف و حادثه ساز در طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان آمار تصادفات طی ۲۴ساعت گذشته اظهار کرد:۴۲۳ تصادف جرحی و خسارتی به وقوع پیوسته است که از این میان،۳۷۳ فقره خسارتی و۵۰ فقره جرحی بوده است که در پی وقوع این تصادفات۵۴ نفر مصدوم و ۱نفر فوت شد.

وی افزود:صبح امروز بر اثر برخورد سواری با عابر پیاده در حدفاصل پل انقلاب تا میدان حافظ، که قصد عبور غیر مجاز از عرض بزرگراه را داشت منجر به فوت این شهروند شد.

سرپرست پلیس راهور مشهد ادامه داد: همچنین تعداد هزار و ۸۳۰ تخلف خودرو‌های حادثه سازدر ۲۴ساعت گذشته به ثبت رسیده است که از این میان منجر به توقیف ۶۸ دستگاه خودرو شده است.

وی با تاکید بر رعایت قانون ادامه داد: عدم رعایت حق تقدم و عدم رعایت جلو و جانب از عمده‌ترین علل تصادفات گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->